نقد و بررسی رولکس سلینی
نوشته شده توسط : reza
 
تمرکز بعدی ما روی Rolex Cellini است ، ساعتی با الهام از کلاسیک که بعضی اوقات مورد توجه علاقه مندان و کلکسیونرهای جدی قرار نمی گیرد. در چند سال اخیر ، این یک بازگشت خوب است و جای بررسی دقیق دارد.
 
تاریخچه رولکس سلینی
 
اگرچه رولکس سلینی هرگز در لیست محصولات رولکس پرفروش نبوده است ، اما همیشه تحسین کسانی را جلب کرده است که از شکوه لطیف و کلاسیک گرایی هوشیار خطوط تصفیه شده و ظریف آن استقبال می کنند. Cellini Collection دنیایی دور از مدل های اسپرت ارائه شده توسط رولکس است. این یک ساعت است که برای کسانی ایجاد شده است که "مسیری که کمتر طی می شود" و کمتر برای آنها بیشتر است. این نام به افتخار Benvenuto Cellini (1500-1571) ، مجسمه ساز ، نوازنده و زرگری مشهور فلورانس از دوره رنسانس نامگذاری شد. با زیبایی شناسی آن مطابق با آنچه به عنوان "بخش طلایی" شناخته می شود ، یک اصل معادل نسبت الهی که در ریاضیات طرحی را بیان می کند که به ویژه خوشایند است
 
نقد و بررسی رولکس سلینی
 
رولکس سلینی پرنس در سال 1928 معرفی شد و اولین رولکس بود که به صورت کمی تولید شد و گواهینامه تقویمی کسب کرد. پرنس با یک شکل مستطیلی زیبا ، کمی آوانگارد و قاب پشتی شفاف ، از بین فلزات گرانبها و صفحه های مختلف انتخاب شده است ، بنابراین به اندازه کافی همه کاره است که در هر محیط لباس راحتی و راحتی پوشیده می شود. این در پنج نسخه در 18 عیار زرد ، سفید یا طلای Everose در دسترس است ، که دارای یک صفحه شامپاین تزئین شده با نقوش گیلوچه "clou de Paris" است. شماره گیری نقره ای رنگ با "بخشنامه بخوان"؛ صفحه شماره گیری سنگفرش الماس با نقره نقاشی "godron circulaire" یک شماره گیری سیاه و نقره ای با یک "rayon flammé de la gloire" یا یک شماره گیری سیاه و صورتی با "rayon flammé de la gloire"
 

سیکو همچنین میراثی درخشان برای استخراج دارد ، میراثی که مربوط به سال 1881 توکیو است ، زمانی که تاجری به نام کینتارو هاتوری در 22 سالگی مغازه تعمیر ساعت خود را افتتاح کرد.

روحی که هاتوری در آن سالها پیش با آن آغاز شده است هنوز هم در تمام طرحهای سیکو که امروزه در بازار موجود است تزریق می شود: کمال محض در هر خلقت.

ساعتهای سیکو به دلیل فناوری آینده نگر خود که در محدوده ظرافت باقی مانده است شناخته می شوند ، به ویژه مشهورترین مدل کلاسیک دهه 1960 گرند سیکو یا cal.0614 ، اولین نمایشگر شش رقمی کریستال مایع در جهان است.

این طراحی ها کمک می کرد تا زمان فروش سیکو روی پایه ای قرار گیرد که معمولاً مخصوص تشخیص ساعت سازهای سوئیسی است.

با این تفاوت که سیکو از عرضه ساعت مقرون به صرفه از بازار نمی ترسد و بنابراین ، راه اندازی ساعت هایی با این محدوده قیمتی تاثیری در جذابیت آن نداشت. چرا؟ به همین دلیل به خوبی ساخته شده است.

منبع خبر: ساعت سیکو اصل ژاپن

 
رولکس سلینی تایم
 
Cellini Time مانند یک آقای زیبا در مورد شهر حضور خود را فریاد نمی زند. کسانی که می دانند از پیچیدگی های آن استقبال می کنند. این در چهار نسخه ، یا با صفحه سفید یا سیاه ، با یک مورد 39 میلی متر ، در 18 عیار سفید یا طلای Everose ارائه می شود. امسال یک زمان جدید سلینی با باز کردن یک حلقه دوتایی در یک قطعه متشکل از یک حلقه بیرونی فلوت خورده و یک حلقه داخلی با 96 الماس ، در بازلورلد معرفی شد. این یک ارتقا elegant زیبا و درخشان به یک کلاسیک است. نشانگرهای ساعتی با یک ردیف دقیقه که به سمت مرکز شماره گیری منتقل شده است ، نزدیک به نوک عقب ها تقسیم می شوند.
 
رولکس سلینی خرما
 
Cellini Date عملکرد خرما را در یک زیرشماره کوچک اضافه می کند و همچنین با یک صفحه سیاه یا نقره ای دارای نقوش "rayon flammé de la gloire" در انتخاب طلای 18 عیار سفید یا Everose در دسترس است.
 
رولکس سلینی دوتایی
 
Rolex Cellini Dual می تواند دو منطقه زمانی را به طور همزمان نشان دهد و دارای یک نشانگر خورشید و ماه در شبانه روز در دیافراگم روی صفحه شماره گیری است که منطقه زمانی دوم را نشان می دهد. زمان Cellini Dual در همان گزینه های Cellini Date ارائه می شود.
 
دیگر مدل های قدیمی شامل ساعت های زنانه Danaos ، Cestello و Cellissimo هستند. مدل های سلینی با حرکات کوارتز و مکانیکی با مدل و شماره سریال در قسمت پشت قاب حک شده اند.
 
قیمت رولکس سلینی
 
قیمت رولکس سلینی از حدود 7000 دلار برای مدل قبلی و تا بیش از 20،000 دلار است.
 
شماره های مرجع محبوب مدل Rolex Cellini:
 
مرجع. 1343 ، 971 ، 1527 ، 3362 ، 3937 ، 4112 ، 4113 ، 4223 ، 4233 ، 4243 ، 5115 ، 5116 ، 5241 ، 5330 ، 6110 ، 6229 ، 6311 ، 6321 ، 6621 ، 6623 ، 6628 ، 6673 ، 6691 ، 6692 ، 6693
 
Rolex Cellini توجه حقایق شایسته:
 
    ساعت رسمی لباس "تاکسیدو" در خط رولکس در نظر گرفته شده است
    ساعتهای سلینی ضدآب نیستند و زخم دست هستند
    آنها هیچ حاشیه قابل چرخش ندارند
    منطقه ساعتهای بانوان سلوینی با حرکات کوارتز تأمین می شود
 
مالکین قابل توجه رولکس سلینی
 
    رولکس سلینی با مشاهیر دنیای اپرا ، موسیقی و هنر ارتباط زیادی دارد
    احساسات ونزوئلا گوستاو دودامل ، مدیر موسیقی LA Philharmonic مالک و سخنگوی سلینی است.
 



:: موضوعات مرتبط: دیجی بلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: